سايت پرسپوليس سايت پرسپوليس .

سايت پرسپوليس

آمار فوق العاده برانكو با پرسپوليس


به گزارش "سايت پرسپوليس"، برانكو ايوانكوويچ از آغاز نيم فصل دوم ليگ پانزدهم تا امروز كه سه هفته از آغاز نيم فصل دوم ليگ شانزدهم گذشته است در 33 روي نيمكت پرسپوليسي ها نشسته است، او در اين تعداد بازي توانسته يك ركورد استثنايي از خود و تيمش به نمايش بگذارد. 


برچسب: سايت پرسپوليس،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ بهمن ۱۳۹۵ساعت: ۱۱:۳۴:۱۱ توسط:سئوكار موضوع:

پرسپوليس و استخراج طلا از نيمكت!

به گزارش "سايت پرسپوليس"، برانكو ايوانكوويچ سه امتياز ارزشمند ديدار برابر گسترش فولاد را در حالي به دست آورد كه سه محروم روي دست او در سه پست حساس باقي مانده است. سيدجلال حسيني در خط دفاعي، فرشاد احمدزاده در خط مياني و مهدي طارمي نيز در پست مهاجم سه بازيكني هستند كه با دريافت كارت ديدار اين هفته مقابل صباي قم را از دست داده اند و در كنار اين بازيكنان محسن ربيع خواه نيز به دليل مصدوميت قادر به همراهي اين تيم نخواهد بود.نكته قابل توجه براي برانكو ايوانكوويچ اما بازگشت محسن مسلمان بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدوميت است و شماره 77 اين تيم بار ديگر قادر به همراهي اين تيم خواهد بود.


برچسب: سايت پرسپوليس،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ بهمن ۱۳۹۵ساعت: ۱۱:۲۸:۵۶ توسط:سئوكار موضوع:

احتمال غيبت ملي‌پوش تراكتور مقابل پرسپوليس


به گزارش "سايت پرسپوليس"،  محمد ايرانپوريان كه در اردوي تيم ملي دچار آسيب ديدگي از ناحيه زانو شده بود، در دو بازي براي تيمش به ميدان رفت اما درد شديدي به سراغش آمد؛ به همين خاطر با صلاحديد پزشكان مقابل پيكان به ميدان نرفت.
ايرانپوريان اين روزها زير نظر كادرپزشكي تمرينات اختصاصي را دنبال مي كند و بازي روز جمعه با ماشين سازي را نيز از دست خواهد داد. مساله مهم درباره ايرانپوريان اين است كه شايد او به بازي با پرسپوليس نيز نرسد.
كادر پزشكي تراكتورسازي در تلاش هستند هرطور شده ايرانپوريان را به بازي حساس هفته بيستم كه يكشنبه 17 بهمن برگزار مي شود، برسانند؛ اما احتمال غيبت وي مي رود.



برچسب: سايت پرسپوليس،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ بهمن ۱۳۹۵ساعت: ۱۱:۲۶:۳۳ توسط:سئوكار موضوع: