سايت پرسپوليس سايت پرسپوليس .

سايت پرسپوليس

مشخصات يك آتليه تخصصي عروس


يكي از مهم ترين مشخصات يك آتليه خوب داشتن يك كادر با تجربه و ايده گراست. يعني هنگاميكه شما براي تهيه فيلم و عكس عروسي خود به لوكيشن مورد نظر خود مي رويد. متخصصين فيلم بردار فيلم بردار و عكاس ژست و ايده هاي گوناگوني براي تهيه عكس و فيلم شما ارائه ميدهند. يكي ديگر از مشخصات يك آتليه خوب اين است كه به كار خود تعهد داشته و تمامي مراحل كار را در زمان معين تحويل بدهد. اين موضوع باعث مي شود تا رضايت مشتري بدست بيايد. رضايت مشتري بزرگترين تبليغ كننده كاري شما خواهد بود. از ديگر مشخصات يك آتليه خوب داشتن تجهيزات حرفه اي و به روز براي تهيه تصاوير مورد نظر مي باشد. كه سبب مي شود تا كيفيت كار افزايش يابد. و كاري بسيار حرفه اي ارائه شود.

آتليه عروس در سعادت آباد و يا آتليه تخصصي عروس سعادت آباد  يكي از خاص ترين پيشنهادات ما به شما عزيزان است چراكه در تمامي آتليه عروس در سعادت آباد و يا آتليه تخصصي عروس سعادت آباد با تجهيزات جديد و سينمايي به همراه كادري مجرب و حرفه اي حضور داشته و آماده خدمت رساني به شما عزيزان است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ساعت: ۰۱:۵۳:۴۲ توسط:سئوكار موضوع:

10 ويژگي‌ يك آرايشگاه خوب

 

در زير به نكاتي اشاره خواهيم كرد كه در انتخاب يك  آرايشگاه عروس  و يا سالن زيبايي خوب بسيار تاثير گذار است .

از دوستانتان بپرسيد . اگر مدل موي دوست يا همكاري را مورد ستايش قرار مي دهيد حتما از او نام و نشاني  آرايشگاه عروس و آرايشگرش را بپرسيد . چيزي بهتر از پيشنهادات دوستان و همكاران نيست ؛ خصوصا زماني اين پيشنهادات ثمره خوبي خواهد داشت كه جنس و مدل موي شما به موي ذوست و يا همكار پيشنهاد دهنده نزديك باشد .

سالن هاي زيبايي اطراف را بررسي كنيد . البته كه مكان جغرافيايي اهميت زيادي ندارد و همه چي منوط به تجربه و دقت آرايشگر شماست اما چه بهتر كه ، سالني انتخاب كنيد با موقعيت مكاني خوب نسبت به محل زندگي يا محل كارتان . در حالي كه از معابر مي‌گذريد آرايشگاه ها را شناسايي كنيد ، به آن ها سري بزنيد ، ببينيد چقدر مشتري مدارند ، نحوه خوش آمد گوييشان چگونه است ؟ آيا با مشتريان ديگر به درستي رفتار مي‌كنند ؟ همچنين مي توانيد براي كسب اطلاعات بيشتر و يا بررسي نظرات ديگر افراد به بانك هاي اطلاعاتي برگزاري مراسم مثل وب سايت ما (وبسايت نوعروس) سري بزنيد و ليست سالن ها زيبايي و آرايشگاه هاي مردانه را مشاهده كنيد و از نظرات ديگران پيرامون هر كدام باخبر شويد .

با آن ها تماس بگيريد . به آرايشگاه هايي كه از ظاهر و نحوه برخوردشان خوشتان آمده زنگ بزنيد . توجه داشته باشيد كه آرايشگاه هاي حرفه‌اي به نحوه صحبت تلفني اهميت خاصي مي‌دهند . شما را هيچوقت دستپاچه نمي‌كنند و به شما حتما وقت قبلي براي مشاوره رايگان مي دهند . از آن ها بخواهيد كه با توجه به جنس و مدل موهايتان آرايشگر مناسب شما را معرفي كند و به شما وقت مشاوره دهد .

وقت مشاوره بگيريد . در صورت امكان وقت مشاوره بگيريد و راجع به ايده هاي خود در مورد موهايتان با او صحبت كنيد و به پيشنهادات او خوب گوش دهيد . حتما از او بخواهيد كه متناسب با جنس و حالت فعلي موي شما به شما پيشنهادات خاص بدهد . حتي اگر خود ايده‌هاي خوبي داريد يك آرايشگر خوب بايد قابليت انتخاب بهترين مدلي كه متناسب با چهره و ميزان گردي صورت شما باشد را داشته باشد .

از كم شروع كنيد . حتي اگر به آرايشگاهي اعتماد كامل پيدا كرديد ابتدا با يك كار كوچك روي ناخن ها يا موهايتان شروع كنيد . با يك شامپو و سشوار ساده شما مي‌توانيد اطلاعات زيادي راجع به سالن كسب كنيد . در حاليكه خود در بين مشتريان هستيد و كيفيت خدمات را چك مي‌كنيد مي توانيد با آرايشگرها و ديگر مشتريان صحبت كنيد و ارزيابي بهتري از سالن مد نظر داشته باشيد . چگونه با شما رفتار شد ؟ آيا اين تجربه براي شما لذت بخش بود ؟ آيا حاضريد باز هم به همان سالن برويد ؟

از روي قيمت ها نتيجه گيري نكنيد . اين درست است شما بايد بدانيد كه آيا توانايي پرداخت هزينه هاي آرايشگاهي كه مد نظرتان هست را داريد يا نه !؟! اما در مورد سالني كه همواره با دادن پيشنهادات تخفيف طولاني مدت به دنبال نگه داشتن مشتريان است قدري تأمل كنيد . گرچه اين موضوع در آرايشگاه‌ هاي نوپا امري عادي است اما آرايشگاه هاي شناخته شده و خوب بدون انجام اينگونه تبليغات در تمام ماه ها مشتري هاي خود را با ارائه خدمات با كيفيت نگه مي‌دارند .

نكته بين باشيد . استايلي كه مي خواهيد داشته باشيد را ملاك قرار دهيد و ايده هاي خود را با نمونه كارهاي سالن مد نظرتان مقايسه كنيد . به دكور و نظافت سالن اهميت دهيد . به لباس آرايشگرها و نحوه ي برخورد مدير سالن دقت كنيد . آدرس سايت آن آرايشگاه را بگيريد و سايت آن را مطالعه نماييد ، وب سايت از ابزارهاي مهم كسب اعتماد مي‌باشد و معتبر بودن سايت نشان دهنده معتبر بودن آرايشگاه است . همچنين مي توانيد از برشورها و كاتالوگ هاي سالن ، اطلاعات مد نظرتان را كسب نماييد و يا با مراجعه به سايت هاي اختصاصي تشريفات و بانك اطلاعات برگزاري مراسمات مثل وب سايت نوعروس از رزومه و مشخصات مجموعه مد نظرتان آگاهي پيدا كرده و نظرات كاربران اين وب سايت ها را در مورد مجموعه مورد نظرتان جويا شويد .

از تعويض نترسيد . ممكن است از بين سالن هاي زيبايي زيادي آرايشگاهي را برگزينيد و پس از استفاده كوتاه مدت از خدمات آن رضايت كامل شما كسب نشود . نگران نباشيد ؛ وقت آن رسيده است كه سالن خود را عوض كنيد . بعضي وقت ها شما ايده هاي جديدي داريد اما هر بار آرايشگر شما همان ايده هاي قبلي را به شما پيشنهاد مي‌كند . پس از امتحان كردن سالن هاي متفاوت واهمه نداشته باشيد . مجدد تحقيق مختصري بكنيد و سالن جديدي را انتخاب كنيد .

وفادار باشيد . اگر استايل خاصي مد نظرتان است و فكر مي‌كنيد بايد به يكي از آرايشگاه هاي خاص شهرتان و يا شهرهاي بزرگ برويد و  آن ها برايتان معجزه مي‌كنند سخت در اشتباه هستيد . قطعا مدلي كه به شما بيايد مدلي است كه با جنس مو و مدل صورت و از همه مهم تر با شخصيت شما متناسب باشد . آرايشگري كه شما را براي اولين بار مي بيند ، هر چقدر هم كه حرفه‌اي باشد ، شناخت دقيقي از شخصيت شما ندارد . پس اگر مشكلي با آرايشگر قبلي خود نداريد به او وفادار باشيد و كسي را ترجيح دهيد كه شما را به خوبي مي‌شناسد .

نقش خود را به خوبي ايفا كنيد . يك نكته بسيار حائز اهميت است و آن اينكه هر سالن زيبايي يا آرايشگاهي را كه انتخاب مي‌كنيد ، كمك كنيد تا آرايشگرتان بتواند كار خود را به خوبي انجام دهد و او را ناعادلانه مورد قضاوت قرار ندهيد . اگر دير سر قرار خود حاضر شويد و براي رفتن هم عجله داشته باشيد مسلما نتيجه خوبي نخواهيد گرفت . براي آرايشگر خود عكسي از مدلي كه مي‌خواهيد را ببريد و با او خيلي شفاف راجع به چيزي كه مي‌خواهيد صحبت كنيد . اما قدري هم واقع بين باشيد . محدوديت هاي موهاي خود را بدانيد . آرايشگر معجزه گر نيست . آرايشگر خوب مي‌تواند ظاهر شما را به بهترين شكلي كه تا به حال بوده تبديل كند اما نمي‌تواند از شما يك مدل بسازد . پس توقعاتي معقول داشته باشيد .

مطالب مرطيت:


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ساعت: ۰۱:۴۸:۱۱ توسط:سئوكار موضوع:

ميكاپ آرتيست عروس يعني چي؟؟؟

 

 

در اين مقاله مي خواهيم درباره ي  اصطلاح "ميكاپ آرتيست" توضيح مختصري ارائه كنيم.

 

ميكاپ آرتيست عروس، به معناي آرايش صورت است كه در تعريف تخصصي با آرايش متفاوت  است زيرا آرايش به معناي استفاده از مواد آرايشي به صورتي است كه تغيير قابل توجه در ظاهر خانم ها مشاهده مي شود اما ميكاپ به استفاده از مواد آرايشي براي زيباتر كردن و جلوه دادن زيبايي هاي چهره ي عروس خانم است در حالي كه تغيير چنداني در ويژگي هاي اصلي صورت وي ديده نمي شود.

خيلي  از افراد ميكاپ آرتيست عروس را با گريم عروس اشتباه ميگيرند كه اين خود 2 حوزه كاري كاملا جداگانه و كاملا حرفه اي است.

براي ديدن ليستي از حرفه اي ترين ها در حوزه ميكاپ آرتيست عروس در تهران روي لينك هاي گذاشته شده كليك كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ساعت: ۰۱:۴۵:۰۸ توسط:سئوكار موضوع:

شرايط يك تالار يا باغ تالار حرفه اي



انتخاب تالار عروسي - يكي از مهمترين و اصلي ترين بخش هاي برنامه ريزي جشن عروسي ، انتخاب تالار يا باغ محل برگزاري مراسم است. حداقل شش ماه قبل از تاريخ برگزاري عروسي خود بايد نسبت به انتخاب تالار عروسي خود اقدام كنيد. براي انتخاب تالار يا باغ عروسي ، بايد نكات ريز و درشت را در نظر بگيريد و معيارهاي زيادي را در ذهن داشته باشد. در اينجا برخي از مهمترين معيارها براي انتخاب تالار يا باغ محل برگزاري عروسي را ذكر مي كنيم.


موقعيت و دسترسي شهري

تالار محل برگزاري جشن عروسي شما مي بايست از نظر موقعيت جغرافيايي و دسترسي شهري ، وضعيت مناسبي داشته باشد. شايد مهمترين موضوع در انتخاب تالار عروسي همين باشد. چرا كه مهمانان شما مي بايست اين مسير را طي كنند و چنانچه دسترسي به محل برگزاري عروسي شما بنا به دلايلي مثل : ترافيك و يا واقع شدن در خارج از شهر ، مشكل باشد باعث كلافه شدن و خستگي مهمانان شما خواهد شد. از طرفي سعي كنيد تالار يا باغ محل برگزاري عروسي را در نزديكي آرايشگاه عروس و آتليه عكاسي خود انتخاب كنيد چرا كه خود شما هم مي بايست اين مسير را طي كنيد و چنانچه اين اماكن دور از هم باشند ، دير در جشن خود حاضر خواهيد شد. هيچ چيز بد تر از اين نيست كه عروس و داماد موقع شام به جشن خود برسند.

ظرفيت سالن پذيرايي عروسي

وسعت تالار يا باغ محل برگزاري جشن عروسي شما ارتباط مستقيم با تعداد مهمانان شما دارد. اگر تعداد مهمانان شما كم هستند ، سالن بزرگ و وسيع براي برگزاري عروسي شما مناسب نيست چرا كه مهمانان شما در آن پراكنده مي شوند و عروسي شما خلوت و سرد به نظر مي رسد. بنابراين در صورتي كه تعداد مهمانان شما كم هستند ، يك سالن كوچكتر را براي پذيرايي در نظر بگيريد. در ضمن درهر صورت ، از مسئول تالار يا باغ سوال كنيد كه در صورت لزوم آيا صندلي اضافه براي پذيرايي دارند يا خير؟


سقف سالن پذيرايي

سقف سالن يا تالار پذيرايي بايد بلند باشد . سالن هاي با سقف كوتاه دلگير هستند و مهمانان احساس خفگي خواهند كرد. سقف تالار از نكاتي است كه حتما بايد در هنگام انتخاب تالار محل برگزاري عروسي ، به آن دقت كنيد.


پاركينگ اتومبيل ها

پاركينگ يكي از مهمترين امكاناتي است كه بايد به آن توجه كنيد. تالار پذيرايي يا باغي كه جشن عروسي خود را در آن برگزار مي كنيد حتما بايد مجهز به پاركينگ براي اتومبيل ها باشد. قطعا بيشتر مهمانان شما با اتومبيل شخصي خود به عروسي شما مي آيند و علاقه ندارند مدت زيادي را در خيابان هاي اطراف به دنبال جاي پارك بگردند و در نهايت نگران امنيت اتومبيل خود باشند. خصوصا اگر ساكن شهرهاي بزرگ و شلوغي مثل تهران هستيد حتما به اين ويژگي توجه كنيد.


روكش صندلي ها و روميزي ها

در هنگام انتخاب تالار يا باغ عروسي ، به رنگ و جنس روكش ها و روميزي ها توجه كنيد. در ضمن حتما به مدير تالار تاكيد كنيد كه براي مهماني شما ، روكش ها و روميزي ها مي بايست تميز باشند و حتي الامكان روز قبل شسته شده باشند و روي اين موضوع پافشاري كنيد تا متوجه حساسيت شما بشوند. در غير اين صورت ممكن است در روز عروسي شما ، برخي از مهمانان شاهد روكش هاي صندلي و روميزي هايي باشند كه با انواع و اقسام نوشيدني ها ، لك شده اند.


ميز شام عروس و داماد

معمولا تالار هاي پذيرايي ، يك ميز جداگانه را براي صرف شام عروس و داماد در نظر مي گيرند و آن را با گل و شمع و ... تزئين مي كنند. برخي از تالارها هزينه اين ميز را جداگانه محاسبه مي كنند و برخي نيز بعنوان هديه آن را در نظر مي گيرند. به طور كلي اگر از نظر هزينه مشكلي نداشته باشيد ، ايده خوبي است و مي تواند شكلي رمانتيك به مجلس شما بدهد. ضمن اينكه در عكس و فيلم عروسي شما نيز ماندگار خواهد شد.


سرويسهاي بهداشتي و ساير امكانات

سرويسهاي بهداشتي را فراموش نكنيد. خصوصا اگر عروسي شما در فصل هاي سرد سال برگزار مي شود حتما بررسي كنيد كه سرويسهاي بهداشتي به اندازه كافي وجود داشته باشند و در عين حال تميز و بهداشتي هم باشند. علاوه بر اين محل سرويس ها و مسافت آنها تا محل جشن هم خيلي مهم است. امكانات ديگري مثل اتاق بازي بچه ها ، رختكن هاي زنانه و ... نيز از نكاتي هستند كه مي بايست به آنها توجه كنيد.


هزينه هاي تالار

 :براي خودتان بودجه تعيين كنيد و به آن پايبند باشيد. هزينه هاي يك تالار عروسي به طور معمول شامل

" هزينه ورودي " كه يك رقم ثابت بدون در نظر گرفتن تعداد مهمانان است

" هزينه غذا و پذيرايي " كه معمولا به ازاي هر نفر محاسبه مي شود و بستگي به تعداد مهمانان ، انواع غذا ، نوشيدني ، پيش غذا و ... دارد

" هزينه گروه موزيك و سرگرمي " در اين مورد عرف اين است كه حتي در صورت استفاده نكردن از گروه موزيك تالار نيز از شما اخذ خواهد شد.

" هزينه خدمات " كه معمولا درصدي از مجموع هزينه هاست كه به كل هزينه ها اضافه مي شود

" هزينه ماليات برارزش افزوده و عوارض " كه طبق قانون پرداخت آن بر عهده شماست

" هزينه تزئينات " مثل : بادكنك آرايي ، گل آرايي و ... كه در صورت عدم تمايل شما ، حذف مي شوند

هزينه برنامه هايي مثل : آتش بازي ، اسب سواري ، كالسكه سواري و ... كه معمولا انتخابي هستند و در صورت عدم تمايل شما از برنامه حذف مي شوند

معمولا محاسبه هزينه ها به اين صورت است كه در هنگام عقد قرارداد ، بخشي از هزينه ها را بعنوان بيعانه پرداخت و تاريخ را رزور مي كنيد. حدود يك هفته قبل از مراسم، دو سوم هزينه ها را پرداخت مي كنيد و شب عروسي ، وقتي مطمئن شديد كه همه چيز مرتب است و مشكلي در ارايه خدمات نيست ، تسويه حساب نهايي را انجام مي دهيد.


تست غذا و كيفيت پذيرايي

متداول است كه بعد از انتخاب تالار و باغ محل عروسي ، قبل از عقد قرارداد ، كيفيت غذا و پذيرايي توسط مشتري تست مي شود. معمولا مشتري يك شب به صورت سرزده به تالار يا باغ رفته و بعد از ملاقات با مدير تالار تقاضاي تست غذا و مشاهده نوع سرويس دهي را مي كند. امكان مشاهده نحوه سرويس دهي مهمانداران ، برخورد آنها با مهمانان ، نوع لباس آنها ، كيفيت ظروف پذيرايي و ... از نزديك ، به شما كمك خواهد كرد كه تصميم نهايي خود را راحت تر بگيريد.


سركشي و بررسي نهايي

حتما روز قبل از مراسم ، به تالار يا باغ عروسي خود سر بزنيد تا اطمينان حاصل كنيد كه همه چيز مرتب است. تميزي روكش هاي صندلي و روميزي ها ، تعداد صندلي ها ، نور پردازي ، تزئينات و خلاصه همه چيز را بررسي كنيد. اين سركشي و حساسيت شما ، به مديريت تالار نيز ثابت مي كند كه شما نسبت به همه چيز حساس هستيد و در جهت جلب رضايت شما تلاش خواهد كرد.


در نهايت اگر شما هم به دنبال تالار عروسي مجلل يا باغ عروسي با قيمت مناسب و يا باغ تالار در گرمدره هستيد بر روي لينك هاي گذاشته شده كليك كنيد تا با ليستي از برترين هاي هركدام آشنا شويد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ساعت: ۰۱:۳۹:۳۴ توسط:سئوكار موضوع:

لباس عقد محضري بايد چطوري باشه

 

انتخاب لباس نامزدي شيك و ساده براي شما عروس خانم شايد كمي مشكل باشد، اما اگر از اصولي كه ما در اختيارتان قرار ميدهيم استفاده كنيد حتما انتخاب عالي و راحتي خواهيد داشت.

 

قطعا حضور در هر مجلسي براي يك خانم بدون داشتن لباس مناسب امكان پذير نيست. حالا اگر اين مجلس، جشن نامزدي يا عقد كنان باشد، حساسيت و اهميت موضوع صد چندان مي شود. جشن نامزدي و عقد از به يادماندني‌ترين جشن ها براي هر خانمي است كه ياد و خاطره اش تا سال ها در ذهن مي ماند و اگر همانطور كه دوست داشته برگزار شده باشد، با ياد آوري آن لبخندي گوشه لبش نقش خواهد بست. بنابراين براي چنين شب با شكوهي، زيباترين لباس هم بايد انتخاب شود. فكر نكنيد گران‌تر بودن يك لباس دليل بر بهتر بودن آن است. مهم ترين موضوع در انتخاب لباس، توجه به اين نكته است كه هر نوع مدل لباسي براي يك نوع بدن و چهره‌ مناسب است و شما بايد لباس مناسب مراسم خودتان را پيدا كنيد. ضمن اينكه بايد به شرايط مراسم هم توجه كنيد و لباس تان مطابق با آن انتخاب شود. لباس نامزدي در واقع نوعي لباس شب است اما معمولا يا پرزرق و برق تر است و يا مدل پيچيده تري دارد. مگر اينكه شرايط مراسم اقتضا كند. (مثلا مراسم مختلط باشد و عروسي خانم در پوشيدن لباس دلخواه كمي محدوديت داشته باشد.) البته اگر قصد داريد لباس نامزدي تان را بعدها در مجالس ديگر هم بپوشيد، مي توانيد آن را ساده تر انتخاب كنيد.

 

پر زرق و برق يا ساده؟

در انتخاب لباس، اولين موضوعي كه بايد مورد توجه قرار دهيد اين است كه آيا بعد از مراسم نامزدي، جشن عقد هم خواهيد داشت يا اينكه با يك عقد محضري ساده، به ازدواج تان رسميت مي بخشيد. دوم اينكه فاصله بين نامزدي و جشن عروسي تان چقدر است. اگر فقط جشن نامزدي خواهيد داشت، دست تان براي انتخاب لباس بازتر است و مي توانيد يك لباس پر زرق و برق انتخاب كنيد اما اگر جشن عقد هم در پيش داريد و يا اينكه فاصله چنداني بين جشن نامزدي و عروسي نيست، بهتر است از زرق و برق لباس نامزدي بكاهيد.

 

رنگ سفيد ممنوع!

در انتخاب لباس نامزدي فاكتورهاي متعددي بايد درنظر گرفته شود. اول از همه راجع به رنگ لباس تصميم بگيريد. استفاده از رنگ هاي سفيد، شيري، نباتي روشن و كرم معمولا براي نامزدي توصيه نمي شود چون خيلي شبيه به لباس عروسي كه معمولا در همين طيف است، به نظر خواهد رسيد. به جاي اين رنگ ها، چند دسته انتخاب داريد: بعضي ها رنگ سال را مي پسندند و بعضي ها رنگ هاي روشن و ملايم مثل صورتي، گلبهي، آبي، ياسي و ... . عده اي ديگر هم نظر كاملا متفاوتي دارند و رنگ هاي تند مثل قرمز، آبي نفتي، سبز كله غازي و ... را ترجيح مي دهند. به هر حال هر كدام از اين سه دسته را كه انتخاب مي كنيد، توجه داشته باشيد رنگي انتخاب كنيد كه با رنگ پوست تان تناسب داشته باشد. اگر دوست داريد بين لباس شما و همسرتان تناسبي وجود داشته باشد، مثلا رنگ پيراهن آقا داماد همرنگ لباس شما باشد يا رنگ كت و شلوارش تيره تر از لباس شما باشد، رنگي انتخاب كنيد كه به هر دويتان بيايد و پوشيدنش براي خانم ها و آقايان برازنده باشد. بهتر است قيد رنگ هاي فانتزي مثل سبز يا نارنجي فسفري را هم بزنيد، درست است كه چنين رنگ هايي باعث درخشش شما در مجلس مي شوند اما زود دلزدگي مي آورند و آن لباس ديگر در هيچ مجلس ديگري برايتان قابل استفاده نخواهد بود. ضمن اينكه ممكن است در عكسها هم نمود جالبي نداشته باشد.

 

پيراهن بهترين گزينه است

بعد از اينكه رنگ لباس تان مشخص شد، به انتخاب مدل لباس مي رسيد. طيف انتخاب بين كت و دامن، بلوز و دامن و پيراهن است. پوشيدن شلوار در مراسم نامزدي اصلا توصيه نمي شود. كت و دامن را هم در صورتي انتخاب كنيد كه مجلس تان رسمي باشد يا اينكه مدل لباس تان دخترانه و فانتزي باشد؛ در غير اين صورت آن را هم كنار بگذاريد. ناسلامتي شما عروس هستيد، نبايد مثل خانم بزرگ ها باشيد! بهترين انتخاب براي لباس نامزدي پيراهن يا بلوز و دامن است.

 

انتخاب مناسب ترين مدل براساس هيكل تان

فرم بدن خود را در نظر بگيريد و سعي كنيد لباسي انتخاب كنيد كه به زيباترين فرم بدن شما را نشان دهد و ايرادهاي هيكل تان را بپوشاند. در عين حال استايل متناسب با همسرتان داشته باشيد. به خاطر داشته باشيد كه لباس گشاد، اندام تان را بزرگ تر نشان مي دهد و لباس خيلي تنگ باعث آزارتان مي شود و شما را معذب مي كند. مهم ترين نكته اين است كه در لباس خود كاملا احساس راحتي كنيد. به طور كلي دختران قد كوتاه براي انتخاب مدل لباس نامزدي خود بهتر است يك مدل لباس با كمر افتاده و بخشي روي كمر را انتخاب كنند زيرا اين مدل لباس مي تواند شما را از آنچه كه هستيد، بلندتر نشان بدهد. مدل لباس پرنسسي براي دختران قد كوتاه كه درشت و چاق هستند، بسيار خوب است. مدل لباس و پيراهن هاي بزرگ و پف كرده مي تواند براي دختران قدبلند موثر باشد. مدل لباس هاي بسيار باريك و تنگ ممكن است شما را از آنچه كه هستيد نيز بلندتر نشان بدهد. براي ايجاد تعادل مناسب، يك پيراهن با دامن كلوش، اما نه خيلي پف و كلوش يا دامني كه جلوي صافي دارد و با پارچه تزيين شده يا پشت شلوغ و كاركرده اي دارد را انتخاب كنيد.

مدل لباس با بالاتنه كوتاه و خط كمر بالا كه با يك دامن به شكل خطي يا دامن راسته همراه شده باشد، بهترين انتخاب براي خانم هايي است كه نيم تنه هاي بلند دارند. هر مدل دامن با كمر افتاده و بخشي بر روي كمر، كه قسمت پايين بدن را زاويه دار كند، كمر را بلندتر نشان مي دهد. دامن هايي به شكل خطي، كمتر از دامن هاي پف كرده در كمر، به حجم كمر مي افزايند و براي خانم هايي كه نيم تنه كوتاه دارند، مناسبت ترند.

 

كوتاه يا بلند؟

به شما پيشنهاد مي كنيم كه اگر لباس عروس تان بسيار بلند يا دنباله دار است، لباس نامزدي خود را كوتاه يا ميدي انتخاب كنيد. اما از اعتدال خارج نشويد. قرار نيست ظاهري كودكانه داشته باشيد بلكه وقار و متانت يك عروس خانم زيبا را حفظ كنيد. چون در اين مراسم، همه چشم ها خيره به شماست. از تناسب لباس و كفش هم غافل نشويد. رنگ كفش، مدل و اندازه پاشنه آن را طوري انتخاب كنيد كه هم ظاهري شيك و متناسب با لباس داشته باشد و هم شما با آن بتوانيد به راحتي حركت كنيد. 

مي توانيد از مرواريد، گل مصنوعي ريز، سنگ هاي زيبا و حتي گل طبيعي هم براي تزيين لباس و موي خود استفاده كنيد. به هر حال توجه به عنصر «ظرافت» را در انتخاب هاي خود فراموش نكنيد.

 

تفاوت هاي لباس نامزدي و عقد

لباس مناسب براي جشن عقد كمي با لباس نامزدي متفاوت است. براي لباس عقد محضري، بهتر است رنگ لباس تان روشن باشد. معمولا نباتي، صورتي و آبي روشن كاربرد بيشتري دارند. به هر حال باز هم توصيه مي شود از لباس سفيد اجتناب كنيد. دامن لباس عقد محضري بهتر است بلند باشد و كمي پفي يا چين دار. در واقع چيزي بين لباس عروسي و لباس نامزدي. حرير و تور و گيپور از چيزهايي هستند كه معمولا در لباس عقد محضري كاربرد دارند. در مراسم عقدكنان مي توانيد از زيورآلات ظريف و سبك هم استفاده كنيد اما خيلي زياده روي نكنيد. اگر دوست داريد مي توانيد دستكش تور بلند يا چتر توري هم همراه داشته باشيد.

 

براي تهيه لباس نامزدي يا عقد دو انتخاب در پيش داريد. يا لباس آماده و دوخته شده بخريد يا به يك مزون، سفارش دوخت مدل مورد نظرتان را بدهيد. معمولا كساني كه مي خواهند مطمئن باشند لباس شان شبيه لباس هيچ كس ديگري نيست، ترجيح مي دهند سفارش دوخت لباس بدهند. براي انتخاب مزون مي توانيد به ميرداماد، تجريش، جمهوري و چهارراه امير اكرم سر بزنيد. براي خريد هم پاساژهاي ونك، تنديس، ميلاد نور و مغازه هاي چهارراه اميراكرم، كوچه برلن، امامزاده حسن و خيابان مفتح شمالي انواع و اقسام مدل ها را ارائه مي كنند. قيمت خريد لباس نامزدي و عقد مختلف است. البته اگر اهل برندپوشي باشيد، مي توانيد سري هم به بوتيك هاي معروف بزنيد كه در اين صورت بايد مبلغ بيشتري هزينه كنيد. دوخت لباس هم معمولا گران تر تمام مي شود و هر چه مزون معروف تر يا مدل خاص تري را انتخاب كنيد، هزينه بيشتري بايد بپردازيد. البته اگر براي خريد پارچه سراغ مغازه هاي خيابان زرتشت برويد، هزينه تان بيشتر مي شود. بهتر است پارچه را از بازار بخريد و اگر مزون خاصي مدنظرتان نيست، از پارچه فروش آدرس چند مزون خوب را بگيريد كه قيمت مناسبي داشته باشند. معمولا فروشنده ها به واسطه شغل شان خياط هاي خوبي را مي شناسند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ساعت: ۰۱:۳۲:۵۹ توسط:سئوكار موضوع:

جهيزيه لاكچري شامل چه اقلامي است؟

جهيزيه عروس لاكچري خريدن كار ساده اي نيست. براي اينكه بدانيد جهيزيه عروس لاكچري شامل چه اقلامي است و چه اندازه هزينه براي هر بخش خريدتان جا بگذاريد اين راهنما را بخوانيد.

 

بعضي از خانواده ها شرايط و توان اش را دارند كه جهيزيه هاي خيلي گران و به قول معروف لاكچري به دخترشان بدهند و آن ها را به خانه ي بخت بفرستند و بهتر است براي آن ها هم يك راهنماي خريد خوب داشته باشيم. اگر شما هم جزو آن دسته از افراد هستيد مي توانيد به جهيزيه عروس گران قيمت فكر كنيد و بر اساس راهنمايي كه در ادامه براي تان داريم خريد جهيزيه عروس تان را بودجه بندي كنيد. البته زماني كه قرار است شما جهيزيه لاكچري بخريد ممكن است هزينه تان حتي از 200 ميليون تومان هم بگذرد، ما در اين راهنماي خريد ميانگين متوسطي را در نظر گرفته ايم كه بين صد تا صد و پنجاه ميليون تومان باشد. اين كه بخواهيد اين مبلغ را بالا تر ببريد كاملا دست تان باز است و بستگي به نظر خودتان دارد.

وسايل برقي ريز: 16 ميليون تومان

 

اگر قصد داشته باشيد تمام وسايل ريز و برقي آشپزخانه تان را از برندهايي مانند گاستروبك كه بسيار معروف و لاكچري هستند خريداري كنيد بايد براي آن ها 16 ميليون تومان بودجه در نظر بگيريد. البته اين بودجه ميانگين خريد شماست و اگر بخواهيد چيزهاي ديگري به آن اضافه كنيد بايد روي 20 ميليون تومان حساب كنيد. 

عمده وسايلي كه بايد با اين بودجه خريداري كنيد با قيمت روز بازار به اين شرح است. خريد وسايلي مانند آبميوه گيري (يك و نيم ميليون تومان)، زودپز(800 هزار تومان)، پلوپز (700 هزار تومان)، سولاردوم (دو ميليون تومان)، مخلوط كن (يك و نيم ميليون تومان)، چاي ساز (يك ميليون تومان)، گريل (600 هزار تومان)، خرد كن (400 هزار تومان)، آب مركبات گيري (700 هزار تومان)، توستر نان (500هزار تومان)، سرخ كن (600هزار تومان)، اسپرسو ساز (سه ميليون تومان)، تخم مرغ پز (200 هزار تومان)، جارو برقي (يك ميليون و پانصد هزار تومان)، اتو بخار (800 هزار تومان) براي شما آب مي خورد. البته اگر بخواهيد از برندهايي مانند اسمگ كه با رنگ بندي سبز، صورتي و قهوه اي در بازار وجود دارند و بسيار خيره كننده هستند خريد كنيد بايد بودجه تان را دو برابر كنيد و به استقبال يك آشپزخانه رنگي رنگي برويد و وسايلي بخريد كه قرار است يك عمر براي شما بي وقفه كار كند.


وسايل درشت آشپزخانه: 27 ميليون تومان

 

حالا نوبت مي رسد به وسايل درشت آشپزخانه كه اتفاقا برندهاي زيادي مانند ميله، اسمگ، لوفرا، جنرال الكتريك، ماوه، ويرپول و .. . موجود هستند كه مي توانند تمام نيازهاي شما را برآورده كنند. البته اين را هم در نظر داشته باشيد از آن جايي كه هر چقدر پول بدهي آش مي خوري، اين وسايل مي توانند يك عمر همراه شما باشند و همراه شما پير شوند. 

در اين پكيج لازم است براي ماشين لباسشويي 7 كيلويي بايد هشت ميليون تومان بودجه در نظر بگيريد، براي سايدي با برند ويرپول و ماوه چيزي حدود سيزده ميليون تومان كنار بگذاريد و گاز پنج شعله برند ميله با قيمت شش ميليون تومان خريداري كنيد. منهاي گاز كه كيفيت آن در نوع ايراني و خارجي اش خيلي تفاوتي ندارد و شما فقط پول برند را مي دهيد، بقيه وسايلي كه با اين كيفيت و قيمت خريداري مي كنيد مي توانند ساليان سال براي شما كار كنند.

خرده ريزهاي آشپزخانه: 15 ميليون تومان

 

بعد از خريد وسايل برقي ريز و درشتي كه در آشپزخانه وجود دارد نوبت مي رسد به پر كردن كابيت هايي كه در سرتاسر آشپزخانه شما نصب شده اند و منتظر هستند تا داخل آن ها را با لاكچري ترين وسايلي كه در بازار موجود است پر كنيد. شما وقتي توان اين را داريد كه يخچال 13 ميليون توماني بخريد بايد وسايل داخل كابينت هاي تان را هم از برندهاي معروف خريداري كنيد. 

سرويس غذاخوري آركوپال (يك و نيم ميليون تومان)، سرويس غذاخوري چيني (دو ميليون تومان)، سرويس عصرانه خوري (500 هزار تومان)، سرويس اردو خوري روي ميز (400 هزار تومان)، سرويس بانكه (500 هزار تومان)، سرويس ظروف داخل مايكروفر در دار (200هزار تومان)، سرويس قهوه خوري (300 هزار تومان )، سرويس پلاستيك (دو ميليون تومان)، سرويس پا سماوري (يك ميليون تومان)، سرويس حبوبات و ادويه و سطل برنج (500 هزار تومان)، پارچ و ليوان و استكان چاي خوري (500 هزار تومان)، دو دست سرويس تفلون (دو ميليون تومان)، سرويس استيل (يك ميليون تومان)، سرويس دم كني و دستگيره دست دوز كه به تازگي مد شده و مي توانيد كامل اش را با قيمت 500 هزار تومان سفارش بدهيد، سرويس كفگير و ملاقه (400 هزار تومان)، ابزار آشپزخانه مارك wmf(400 هزار تومان)، سرويس چاقو wmf (500 هزار تومان)، سطل آشغال و سطل زباله (300 هزار تومان) و دو ميليون تومان هم براي دستمال هاي نخي، سيني دم دستي، جاي نان، سبدهاي داخل يخچال، تزئيني هاي رو يخچالي، جاي مايعي، سبدهاي رنگي، جاي دستمال كاغذي، سيخ، سيني، سرويس چاقو و ديگر خرده ريزهاي آشپزخانه در نظر بگيريد.

پذيرايي: 70 ميليون تومان

 

براي خريد وسايل پذيرايي شما هيچ محدوديتي نمي توانيد در بودجه داشته باشيد مگر اين كه خودتان بخواهيد يك بودجه خاصي را براي اين كار در نظر بگيريد، وگرنه هر قدر كه پول داشته باشيد مي توانيد براي خريد وسايل پذيرايي تان خرج كنيد و مثلا يك سرويس كريستال بخريد 50 ميليون تومان. اما چيزي كه ما در ادامه براي شما آورده ايم ميانگيني از وسايل متوسط رو به بالاست كه خانه شما را حسابي ديدني و شگفت انگيز مي كند. 

سرويس مبلمان راحتي با مارك هاي خارجي و داخلي خيلي معروف را مي توانيد با 10 ميليون تومان به بالا خريداري كنيد و يك سرويس مبل ديگر هم بخريد براي قسمت پذيرايي تان با قيمت 20 ميليون تومان. اين مبلمان شگفت انگيز نياز به فرش هاي دستباف دارد. اگر مي خواهيد دو فرش دستباف در خانه تان داشته باشيد بايد مبلغي بيش از 15 ميليون تومان در نظر بگيريد. فرش هاي دستباف يك عمر با شما مي مانند و هر قدر كه از زمان پا خوردن آن بگذرد به قيمت اش هم افزوده مي شود. شايد بتوان گفت فرش هاي دستباف تنها وسايلي در خانه هستند كه مي توانيد هميشه به چشم سرمايه به آن ها نگاه كنيد. 

حالا نوبت مي رسد به ميز نهارخوري كه اگر نوع شش و هشت نفره اش را انتخاب كنيد بايد حدود 5 ميليون براي آن در نظر بگيريد. اين مبلمان و نهارخوري كه بايد اين قيمت خريداري اش مي كنيد حتما داراي ابرهاي هوشمند هستند كه به اين زودي ها نشست نمي كنند و قطعا از چوب راش يا بلوط ساخته شده اند و مي توانيد با خيال راحت، سال ها روي آن حساب كنيد بدون اين كه مشكلي براي شان پيش بيايد. 

براي خانه شما كه احتمالا بايد خانه بزرگي باشد، كنسول و آينه بهترين انتخاب است. به جاي اين كه بوفه بگيريد مي توانيد از يك كنسول زيبا استفاده كنيد و كريستال هاي تان را روي آن بگذاريد و تزئين اش كنيد. براي خريد اين كنسول و آينه بايد حداقل دو ميليون تومان در نظر بگيرد. 

ميز تلفن (500 هزار تومان)، ميز تلويزيون (يك ميليون تومان)، جا كفشي عريض با طبقات زياد و همراه با آينه (يك ميليون تومان)، پرده و زير پرده اي (سه ميليون تومان)، كريستال تزئيني داخل بوفه (پنج ميليون تومان)، جارو شارژي برند بوش (يك ميليون تومان)، بخار شوي برند كارچر (700 هزار تومان)، لوستر (يك ميليون تومان تومان) و دو آباژور به قيمت هشتصد هزار تومان هم براي شما آب مي خورد.

براي خريد تابلو، ساعت، روميزي، گلدان، گل، شمع، جاي كنترلي، روفرشي، رانر روي ميز، قوطي هاي فلزي براي شكلات، قفس هاي تزئيني داخل خانه، شمعدان، قاب عكس، جا كليدي، شلف روي ديوار، شكلات خوري و .. . هم پنج ميليون تومان در نظر بگيريد . شما مي توانيد براي خريد اين وسايل روي برند انگليش هوم، وايت هاوس و ايكيا حساب ويژه اي باز كنيد و از خانه تان يك فضاي رويايي و لاكچري بسازيد.

اتاق خواب: 10 ميليون تومان

همانطور كه گفتيم زماني كه پاي جهيزيه عروس ميليوني به ميان مي آيد قطعا عدد و رقم ها سير صعودي عجيبي را طي مي كنند. اگر در جهيزيه عروسهاي ديگر مي توانستيد سرويس خواب خوبي را با دو ميليون تومان خريداري كنيد، بايد براي سرويس خواب تان در اين شرايط حداقل 5 ميليون و پانصد هزار تومان در نظر بگيريد. 

براي تشك تخت تان يك ميليون و پانصد هزار تومان كنار بگذاريد و دو سرويس ملحفه و روبالشتي با رنگ هاي متفاوت با برندهايي مانند تاچ و انگليش هوم را هم با قيمت دو ميليون تومان خريداري كنيد. براي خريد لوستر و تابلو، آباژور، گلدان و شمعدان و .. . هم يك ميليون تومان در نظر بگيريد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ساعت: ۰۱:۲۳:۵۹ توسط:سئوكار موضوع:

مدل لباس عروس آستين بلند شيك و جديد

 

 

انتخاب طرح لباس عروس آستين دار يكي از مهم ترين نكاتي است كه بايد به آن توجه كنيد. طرح و مدل لباس عروس آستين دار مي تواند بر روي ويژگي هاي ظاهري شما تاثيرگذار باشد. در برخي از طرح هاي لباس عروس آستين دار از تور دانتل استفاده مي شود كه اين مدل لباس عروس هاي دانتل زيبايي و جذابيت خاصي دارند و اگر شما مي خواهيد با لباس عروسي متفاوت در جشن عروسي تان حضور پيدا كنيد بهتر است كه اين مدل لباس عروس ها را براي پوشيدن انتخاب نماييد.

 

مدل لباس عروس با آستين دانتل 

لباس عروس هاي آستين بلند و پوشيده از انواع لباس عروس هاي مناسب براي خانم هايي است كه به حجاب خود حساس هستند و با انتخاب اين مدل لباس عروس ها ديگر نيازي نيست كه از شنل عروس استفاده كنيد.

 

مدل لباس عروس پوشيده و شيك مدل لباس عروس پوشيده و با حجاب لباس عروس پوشيده 

در ادامه اين مطلب طرح هاي زيبا و متنوع لباس عروس با آستين بلند را براي شما عزيزان گردآوري كرده ايم كه اميدواريم اين مدل هاي زيبا و متفاوت مورد توجه تان قرار بگيرند.

 

مدل لباس عروس با آستين بلند    لباس عروس آستين دار لباس عروس زيبا و شيك لباس عروس هاي زيبا و جديد مدل لباس عروس آستين بلند و پوشيده لباس عروس زيبا و شيك جديدترين مدل هاي لباس عروس لباس عروس زيبا آستين بلند لباس عروس آستين بلند زيبا و شيك لباس عروس زيبا و جديد مدل لباس عروس با دامن پف دار مدل هاي شيك و متفاوت لباس عروس مدل لباس عروس شيك و متنوع مدل لباس عروس آستين بلند زيبا و متنوع لباس عروس هاي زيبا و شيك لباس عروس پف دار با آستين بلند   مدل هاي لباس عروس زيبا و شيك 

 

در جشن عروسي همه مهمان ها به مدل لباس عروس و مدل شينيون و ميكاپ عروس توجه مي كنند از اين رو عروس ها بايد در جشن عروسي شان با ظاهري متفاوت و زيبا حضور پيدا كنند. زيباترين و جديدترين طرح هاي مدل لباس عروس آستين بلند را در اين بخش از دنياي مد ملاحظه كرديد شما مي توانيد با الگوبرداري از اين لباس هاي زيبا ايده آل ترين و متفاوت ترين طرح لباس عروس را براي خود انتخاب كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ساعت: ۰۱:۱۸:۳۳ توسط:سئوكار موضوع:

در انتخاب تشريفات مجالس به چه نكاتي توجه كنيم؟

 

امروزه تشريفات عروسي و خدمات مجالس عروسي بسياري وجود دارند كه تقريبا همه آنها در زمينه خدمات عروسي، باغ عروسي، برگزاري نامزدي، برگزاري مهماني، برگزار كننده جشن تولد فعاليت دارند.  تعداد اندكي از اين تشريفات و خدمات مجالس داراي مجوزهاي معتبر بوده و ميتوان با خيال راحت به آنها اعتماد كرد

 

هر موسسه خدمات مجالس عروسي كه در زمينه تشريفات عروسي در حال فعاليت هستند بايد مجوزهاي لازم براي برگزاري مراسم عروسي مانند شماره ثبت، كد اقتصادي و جواز براي فعاليت هاي خود را داشته باشند.

 

تيم خدمات مجالس بايد توانايي برگزاري جشن ها به بهترين شكل ممكن را دارا باشد. پذيرايي از مهمانان با تمامي امكانات يكي از مسوليت هاي مهم خدمات مجالس است. هزينه هايي كه براي سالن هاي پذيرايي پرداخت مي شود، يكسان نيست. در عين حال خدمات آنها هم در يك سطح نيست.

 

شما قبل از  برگزاري مراسم عروسي بايد به يكي از جشن هايي كه توسط خدمات مجالس مورد نظر مديريت مي شود رفته و نحوه ارائه خدمات را از نزديك بررسي و مشاهده كنيد.

 

تشريفات عروسي و برگزاري مجالس نامزدي ما يكي از مجهز ترين و معتبر ترين برندها در زمينه برگزاري مراسم عروسي ، تشريفات  مجالس عروسي، همايش ها و افتتاحيه ها به شمار مي رود. 

 

مطالب مرطبت:


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ساعت: ۰۱:۱۵:۱۶ توسط:سئوكار موضوع:

دلتان مي خواهد جشن عروسيتان چگونه باشد؟

يك تست سريع و آسان براي اينكه بدانيد چه جور مراسمي بيشتر به درد شما مي‌خورد؟

بهترين طراحي مراسم نامزدي و عروسي

 

واقعاً دوست داريد مراسم عروسي‌تان را چه طور برگزار كنيد؟ مي‌خواهيد بي‌خيال جشن شويد يا اينكه دوست داريد كمتر از عروسي نوه ملكه اليزابت نباشد و كاري كنيد كه دوست و آشنا به شما غبطه بخورند؟ اصلا مي‌دانيد كه با شرايطي كه داريد چه نوع جشني به دردتان مي‌خورد؟ قرار است بعد از انجام اين تست به جواب همه سؤال‌ها برسيد. پس اول يك قلم بياوريد و بعد برويد سراغ دلتان برويد.

 

 

 قرار است چند نفر را به عروسي‌تان دعوت كنيد؟ يك نگاهي به فهرست ميهمان‌هايتان بيندازيد. بعد پيش خودتان قضاوت كنيد كه شما را ياد چه مي‌اندازد.

الف) شناسنامه. فقط اسم پدر و مادرهايمان در آن است. فقط خودمان و پدر و مادرهايمان. بعد هم خواهرها، برادرها، داماد‌ها و عروس‌هاي خانواده و شايد هم نوه‌ها. همين

 

ب) فهرست آخرين ميهماني دوستانه‌اي كه گرفتيم. همه دوستان مشترك و همه كلاسي‌هايي كه مي‌شناسيم. يك جمع دوستانه و جوان.

 

ج) فهرست ميهماني‌هاي آخر هفته‌اي مادر. همه فاميل و آشناها به اضافه آنهايي كه فقط سال‌به‌سال ايام عيد همديگر را مي‌ديديم. البته دوستان نزديك خودمان هم دعوت هستند.

 

د) فهرست يك ميهماني شاهانه. انگار كه عروسي دختر شاه پريان است، فاميل و دوست و آشنا تا همكارهاي پدر و مادر همه هستند. هر كسي كه زماني با آنها سلام و عليك داشتيم دعوت است!

 

 

 دوست داريد در شب عروسي چه لباسي بپوشيد؟

الف) يك چيزي كه اصلا شبيه لباس‌هاي معمولي نباشد. يك لباس غيرمتعارف و خارج از تصور همه. مي‌خواهم فقط يك لباس شب بلند بپوشم كه رنگش زياد مهم نيست. اگر سفيد باشد كه حتما يك كلاه سفيد بزرگ هم روي سرم مي‌گذارم!

 

ب) يك پيراهن سفيد يا عاجي معمولي كه يقه‌اش قلبي شكل است با دامن بلند راسته. يك چيزي كه هم ساده باشد و هم زيبا. البته دوست دارم روي لباسم يك كمربند نقره‌اي داشته باشم يا كيف نقره‌اي به دست بگيرم. حالا يك هارموني شيك احساس مي‌شود!

 

ج) يك لباس عروس سبك كه بتوانم با آن راحت باشم و همه حواسم به اين نباشد كه سنگيني دامنم را چه كار كنم. يك پيراهن عروسي شيك و البته نه چندان پوشيده كه آدم را به ياد الهه‌هاي يوناني بيندازد. نه فقط يك عروس!

 

د) يك لباس عروس كامل با همه تزييناتي كه مي‌تواند داشته باشد. درست مانند يك شاهزاده خانم. يك دامن پفي بزرگ با پارچه ساتن اصل و توري كه روي زمين كشيده شود و كلي طلا و جواهرات!

 

 

 براي انتخاب سالن عروس چه فكري داريد؟ هيچ فكر كرده‌ايد كه مي‌خواهيد در چه جور جايي عروسي‌ بگيريد؟

الف) دنبال جايي براي عروسي‌مان نيستيم. فقط يك جايي كه خطبه عقد را بخوانند و يك سفره كوچك عقد هم داشته باشد، شايد خانه يكي از خانواده‌هاي خودمان. البته همان دفترخانه برايمان كفايت مي‌كند.

 

ب) جايي كه خودماني باشد. زياد مهم نيست كه كجا باشد. همين كه بتوانيم چند ساعت را كنار دوستانمان شاد باشيم و شب عروسي‌مان را جشن بگيريم كافي است. حالا پاركينگ خانه پدر من باشد يا يكي از طبقه‌هاي خانه پدري همسرم.

 

ج) يك جاي خوش رنگ و لعاب. جايي كه فضاي قشنگي داشته باشد مثل يك باغ بزرگ در اطراف تهران. هر جايي كه بشود خودمان هر طوري كه دوست داريم به آن سر و شكل بدهيم و البته جاي كافي هم براي همه فاميل داشته باشد. طراحي‌اش مهم نيست فقط بايد بزرگ باشد.

 

د) يك سالن عروسي تمام عيار با همه جزئيات، نورپردازي و گل‌آرايي خوب، سقف بلند و لوسترهاي آويزان. نبايد هيچ‌ كم و كسري داشته باشد. بايد طوري باشد كه ميهمان‌ها فكر كنند آن شب وارد يك قصر پر نور و رويايي شده‌اند.

 

 

درباره گل‌هاي سالن عروسي و دسته‌گلي كه مي‌خواهيد كمي فكر كنيد. براي آنها چه تصميمي داريد؟

الف) كار خاصي نمي‌كنيم. شايد فقط يك دسته‌گل كوچك دستم بگيرم و از همان گل هم روي كت داماد بزنم درست مانند چيزي كه تا امروز رسم بوده است. اين جوري عروسي‌مان شايد كمي رسمي‌تر هم بشود!

 

ب) از گل‌هاي ريز استفاده مي‌كنم، رزهاي مينياتوري يا غنچه‌هاي رز. گوشه و كنار محل عروسي هم دسته‌هاي غنچه را مي‌گذارم. فكر مي‌كنم غنچه براي عروسي بهترين انتخاب باشد. البته زياده‌روي نمي‌كنم!

 

ج) انتخاب دسته‌گل زياد مهم نيست فقط مي‌خواهم از هر گلي كه براي دسته‌گل انتخاب كردم مقدار زيادي گلبرگ‌هاي پرپر شده داشته باشم كه به محض ورود روي سرم بريزند. مي‌خواهم تمام مدت وقتي در سالن راه مي‌روم زير پايم گل باشد!

 

د) شك ندارم كه براي انتخاب دسته‌گل و گل‌آرايي سالن عروسي همه تهران را زير و رو مي‌كنم. شايد به باغچه‌ها و بازارهاي گل دور و بر شهر هم سري بزنم. بايد تازه‌ترين گل‌ها با عجيب‌ترين طراحي در سالن عروسي باشد. يك گل‌آرايي عجيب و باورنكردني!

 

 

 همين الان كه داريد نقشه‌هاي شب عروسي‌تان را مرور مي‌كنيد چه چيزي بيشتر از همه نگرانتان مي‌كند؟

الف) خبر ندادن به بعضي از دوستان و آشنايان. مي‌ترسم آنهايي كه دعوت‌شان نكرده‌ايم از دست ما ناراحت شوند و تا مدت‌ها اين دلخوري ادامه پيدا كند.

 

ب) هماهنگ شدن همه كارها در روز جشن. اگر نخواهيم كارها را به يك كترينگ خوب بسپاريم آن وقت جفت‌وجور كردن خيلي چيزها شايد برايمان سخت باشد. اينكه همه چيز سر جايش اجرا شود خيلي مهم است.

 

ج) نگران هستم كه همه ميهمان‌ها نتوانند به عروسي ما بيايند. به‌خصوص اينكه عروسي‌مان را مي‌خواهيم در شهر ديگري برگزار كنيم. مي‌ترسم فاميلم نتوانند براي عروسي راهي سفر شوند و آن وقت من جلوي خانواده همسرم خجالت‌زده شوم.

 

د) ميهماني كه بزرگ باشد همه چيز نگران‌كننده مي‌شود. تعداد زيادي ميهمان باكلي جزئيات.آيا مدير سالن از پس همه‌چيز برمي‌آيد؟

 

 

هر عروس و دامادي دوست دارد كه بعد از مراسم نظر ميهمان‌ها را درباره جشن عروسي خود بداند. اگر قرار باشد از زبان ميهمان‌ها سه كلمه درباره عروسي‌تان بشنويد آن سه كلمه كدامند؟

الف) خصوصي، بدون ايراد و بدون ريخت و پاش

 

ب) گرم، بامزه و منحصر به فرد

 

ج) شاعرانه، بي‌عيب و خيره‌كننده

 

د) عجيب، رؤيايي و فراموش نشدني

 

 

 

پاسخ

اگر بيشتر پاسخ‌هايتان الف است:

آدم‌هاي مشهوري كه عروسي‌شان مثل شما بوده‌است: مگان فاكس و بريان آستين گرين. آنها هم يك روز بي‌خبر از همه دوستان و آشناها بار و بنديل‌شان را بستند و با پسر هشت ساله‌ي گرين رفتند كنار يك ساحل و براي خودشان مراسم عروسي گرفتند. بدون اينكه حتي يك نفر را هم خبر كنند. فقط يكي از دوستان گرين را بردند تا شاهد عقدشان باشد. پنه لوپه كروز و خاوير باردمز و ... اين روزها بيشتر هنرمندان هاليوود به اين جور عروسي‌ها رو آورده‌اند. بدون هزينه و ساده!

 

چه امتيازي دارد: رمانتيك بهترين صفتي است كه مي‌شود براي تعريف اين جور مراسم استفاده كرد. فرار كردن از دست عالم و آدم و يك ميهماني خصوصي دو نفره مي‌تواند براي خودش دنيايي هيجان داشته باشد. البته حضور پدر و مادرها و خانواده نزديك چيزي از اين هيجان كم نمي‌كند. شما از آن آدم‌هايي هستيد كه در زندگي هميشه دو نفري كاري براي انجام دادن و لذت بردن از لحظه‌ها داريد.

مناسب چه كساني است: اگر زوج روياپردازي هستيد و دوست داريد كه زندگي‌تان را يك جور خاص شروع كنيد بهترين شيوه را انتخاب كرده‌ايد. يك زوج هميشه فراري كه دوست ندارند قشنگ‌ترين لحظه‌هاي زندگي‌شان را با كسي شريك شوند. اگر نظرتان به اين عروسي خصوصي است به هيچ‌چيزي فكر نكنيد. مهم اين است كه هر دو  اين طور مي‌خواهيد.

خوبي‌اش چيست؟ معلوم است ديگر! اينكه هيچ پولي از جيب‌تان نمي‌دهيد و مي‌توانيد با هزينه‌اي كه براي راه انداختن يك مراسم بزرگ بايد پرداخت مي‌كرديد براي اول زندگي‌تان حسابي نقشه بكشيد. اصلا همه‌اش را مي‌توانيد صرف يك ماه‌عسل گران‌قيمت در خارج از كشور كنيد!

چه مشخصه‌اي دارد؟ براي گرفتن يك عروسي كاملا خصوصي و خانوادگي اصلا لازم نيست كار خاصي انجام دهيد. همين كه يك دسته‌گل كوچك دست بگيريد و با يك موسيقي شاد فضا را كمي عوض كنيد كافي است. حتي در محضرخانه هم دوستي پيدا مي‌شود كه با موبايلش يك موسيقي خوب پخش كند و براي چند دقيقه‌اي به جشن ساده شما حال و هواي عروسي بدهد. مطمئن باشيد تا عمر داريد آن موسيقي را از ياد نمي‌بريد!

 

حواستان باشد كه: چون عروسي نگرفته‌ايد حداقل براي ماه عسل‌تان درست و حسابي برنامه بريزيد. يك مسافرت ساده تا شمال ايران هم برنامه مي‌خواهد. اين يكي ديگر شوخي‌بردار نيست و نمي‌شود همين‌طور بدون برنامه‌ريزي به جاده زد. اگر عروسي‌تان در روز به‌خصوصي باشد كه قضيه بدتر هم مي‌شود. بايد هم حساب ترافيك راه يا نبودن بليت هواپيما را بكنيد و هم براي ماندن در شهري كه انتخاب كرده‌ايد برنامه دقيق داشته باشيد. مطمئن باشيد اگر براي اين يكي كم وقت بگذاريد بعدها خيلي پشيمان مي‌شويد!

 

 

اگر بيشتر پاسخ‌هايتان ب است:

افراد مشهوري كه عروسي‌شان مثل شما بود: رابي ويليامز و آيدا فيلد. ميهمان‌هاي زيادي نداشتند، فقط 60 نفر بودند كه همه را در حياط پشتي خانه‌شان به خوردن نوشيدني دعوت كرده بودند. البته همه ميهمان‌ها از هنرمندان هاليوود و دوستان نزديك‌شان بودند نه فاميل و خانواده. اين زوج خوشحال لب ساحل؛ يك ويلا اجاره كردند و بعد يك روز همه دوستان‌شان را به عروسي خودشان آوردند.

 

چه امتيازي دارد: يك جشن راحت و خودماني. نه خيلي ساده است و بي‌زرق و برق و نه خيلي پر ريخت و پاش و شلوغ. انگار كه در يك آخر هفته قرار باشد همه دوستان‌تان را دور هم ببينيد. چه‌قدر به شما خوش مي‌گذرد؟ مطمئن باشيد روز عروسي‌تان هم همان قدر خوش هستيد. همه چيز شبيه يك ميهماني دوستانه است فقط همه لباس‌هاي رسمي‌تري پوشيده‌اند!

مناسب چه كساني است: اين نوع خاص عروسي نشان‌دهنده سبك زندگي عروس و داماد است. پس اگر آدم‌هاي رفيق بازي هستيد و هر روز با كلي از آنها سر و كار داريد بهتر است سراغ جشني برويد كه تعداد زيادي از دوستان‌تان در آن شركت دارند. رابي ويليامز و آيدا فيلد هم دوستان زيادي داشتند و هم كلي توله سگ بامزه كه بايد در جشن‌شان مي‌آوردند. بهترين راه براي آنها همين بود كه مراسم را ساده و در خانه بگيرند تا سگ‌ها هم از پيوند آنها لذت ببرند. اين دليل خاص زوج آمريكايي براي داشتن اين عروسي بود. حالا شما هم بايد براي خودتان دليل خاصي داشته باشيد. اين وسط چه دليلي بهتر از دوست‌هاي خوب‌تان كه هميشه با شما هستند!

خوبي‌اش چيست؟ به جاي تحمل افرادي كه همه هم‌سن و سال پدر و مادرتان هستند و ديگر تواني براي بزن و بكوب و شادي ندارند در عروسي‌تان كلي آدم جوان داريد كه مي‌شود روي هر كدام‌شان براي داشتن يك شب رؤيايي حساب كرد. عروسي دوستانه عروس و داماد را تا آخر شب سرپا نگه مي‌دارد و معمولا از آن جشن‌هايي مي‌شود كه تا بعد از نيمه شب هم ادامه پيدا مي‌كند. ضمن اينكه برگزاري مجلس عروسي در خانه پدري مي‌تواند از هزينه‌ها كم كند.

 

چه مشخصه‌اي دارد؟ زياد هزينه‌اي براي حاشيه‌هاي عروسي نمي‌دهيد. بيشترين كاري كه مي‌خواهيد بكنيد اجاره چند دست ميز و صندلي است. شايد اصلا احتياجي نشود.  در نهايت مي‌خواهيد روميزي‌ها را سر و شكل مناسب‌تري بدهيد. البته مي‌توانيد كاري كنيد كه از حالت ميهماني‌هاي دوستانه در بيايد؛ روي دستمال‌هاي كاغذي ميزها اسم ميهمان‌ها را بنويسيد و جايشان را تعيين كنيد. اين طوري دوستان‌تان هم احساس مي‌كنند كه به جمع رسمي‌تري وارد شده‌اند.

 

حواستان باشد كه: جمع شدن دوستان دليل بر اين نمي‌شود كه مسن‌ترهاي جمع را فراموش كنيد. اگر نمي‌توانيد خودتان تمام امور تداركات را انجام بدهيد بد نيست از يك كترينگ ساده كه هزينه زيادي نداشته باشد كمك بخواهيد. بهتر است يكي دو نفر خدمه در آن روز به كمك اعضاي خانواده بيايند. البته نكته اينجاست كه هر قدر هم خدمه كارها را انجام دهند چون عروسي در خانه است شما ميزبان اصلي تلقي مي‌شويد و شايد براي مسن‌ترها توقع پذيرايي بيشتر باشد. در هر حال يك نكته ديگر هم يادتان باشد كه بعد از عروسي نبايد توقع داشته باشيد ميز و صندلي‌ها به همان حالت روز اول شان باقي مانده باشند. خوشحالي جوان‌ترها بعضي اوقات سر اسباب خانه خالي مي‌شود!

 

 

اگر بيشتر پاسخ‌هايتان ج است:

شخصيت‌هاي مشهوري كه عروسي‌شان مثل شما بود: جما آرترتون و استفانو كاتلي، كاميلا دالروپ و كوين ساكره از زوج‌هاي معروفي بودند كه عروسي‌شان را در شهري دور از خانة خودشان گرفتند. جايي در مركز اسپانيا كه براي عروس خانم‌ها كمي دور و غريب بود. با اين حال همه فاميل‌هاي عروس با بليت دوسره‌اي كه داماد‌ها به آنها داده بودند به عروسي آمدند، در هتل اسكان يافتند و بعد از مراسم به خانه‌شان برگشتند.

 

چه امتيازي دارد: خيلي بستگي دارد كه بخواهيد چه قدر دوست و فاميل دعوت كنيد. اگر قرار است مراسم عروسي را در شهري ديگر بگيريد كه نزديك است نبايد زياد نگران باشيد. فاميل براي آب و هوا عوض كردن هم كه شده سري مي‌زنند اما اگر دور است بايد براي اقامت‌شان حتما فكري كرده باشيد. عروسي‌هاي فاميلي اگرچه كوچك‌تر از عروسي‌هاي پر ريخت و پاش هستند اما دليل نمي‌شود كه جلوه‌اي نداشته باشند. اين نوع مراسم ها معمولا خودماني هستند اما رسمي و به‌جا برگزار مي‌شوند!

 

مناسب چه كساني است: به تازگي‌ رسم شده كه عروس و داماد مراسم را در شهري ساحلي مي‌گيرند و همه دوست و آشنا را به آنجا مي‌كشانند. اين همه يك مراسم رؤيايي است. ياگر هم به خانه پدري عروس يا داماد در شهرستان مي‌رويد كه هم فال است و هم تماشا. بايد اهل سفر باشيد تا به اين جور عروسي‌ها تن بدهيد. براي كساني كه عاشق خانواده و اقوام‌شان هستند بهترين گزينه اين سبك عروسي‌هاست. ميهماني‌هايي كه همه اقوام باشند تا كسي بعدها گله‌مند نشود. دوست‌ها را مي‌شود بعدا به يك جشن خصوصي‌تر در خانه دعوت كرد.

 

خوبي‌اش چيست؟ گفتيم كه هم فال است و هم تماشا. شايد عروسي در شهري ديگر براي شما زياد ذوقي نداشته باشد اما خوبي‌اش اين است كه تا دلتان بخواهد به فاميل و اقوام خوش مي‌گذرد. انگار كه همه با هم به مسافرت آمده باشيد! عروسي‌هايي كه در آن فاميل زياد باشند يا مراسم در شهرستان ديگري باشد معمولا با يك روز تمام نمي‌شود. فاميل از دو سه روز قبل شروع مي‌كنند به پايكوبي و بساط همه جور رسم و رسومي هم برپاست.

 

چه مشخصه‌اي دارد؟ اگر مراسم را در سالن مي‌گيريد كه بايد به طراح مراسم اختيار بدهيد. اما اگر باغي را اجاره كرده‌ايد و قرار است كارهاي هماهنگي با خودتان باشد بد نيست كارهايي براي جذابيت بيشتر عروسي‌تان انجام بدهيد. مثلا كيف‌هاي كاغذي كادويي بگيريد و در آنها مجسمه‌اي كوچك عروس و داماد يا عكس يادگاري خودتان را بگذاريد و به‌عنوان كيف خوشامدگويي به ميهمان‌ها تقديم كنيد.

 

حواستان باشد كه: بايد كاري كنيد فاميل از ارج و قربي كه برايشان قائل شده‌ايد حسابي لذت ببرند. در واقع بايد يك جوري هواي فاميل را داشته باشيد تا بعد مراسم‌تان را با ديگران مقايسه كنند و شروع نكنند به بهانه و ايراد گرفتن! هر قدر برنامه‌هايتان منظم‌تر باشد نشان مي‌دهد كه چه قدر براي ميهمان‌ها ارزش گذاشته‌ايد. البته برنامه‌ريزي را طوري انجام بدهيد كه نه تبديل به وسواس شود و نه يك جور نمايش به نظر برسد. گاهي ريخت و پاش زيادي، اقوام را به اين فكر مي‌اندازد كه مي‌خواهيد برايشان نمايش اجرا مي‌كنيد!

 

 

 

اگر بيشتر پاسخ‌هايتان د است:

آدم مشهورهايي كه عروسي‌شان مثل شما بوده است: كوكو روچا (مدل معروف) و جيمز كونران كه تقريبا يك عروسي شاهانه داشتند. فقط آتش‌بازي عروسي آنها ده‌ها هزار دلار هزينه داشت. كري آندروود و مايك فيشر هم عروسي پر ريخت و پاشي گرفته بودند. در يك هتل 5 ستاره با همه جور امكاناتي كه فكرش را بكنيد. اگر كسي خبر نداشت فكر مي‌كرد عروسي نوه ملكه را در هتل نيويورك گرفته‌اند؛ از بس كه آقاي ورزشكار بريز و بپاش كرده بود!

 

چه امتيازي دارد: يك لباس عروس كامل با انواع و اقسام جواهرات و مدل مو و آرايشي كه چيزي كمتر از دختر شاه‌پريان ندارد. از طرف ديگر كت و شلواري كه قيافه داماد را شبيه شاهزاده‌هاي توي قصه‌ها مي‌كند. يك عروسي كامل كه باب ميل خيلي‌هاست. گذشته از همه هزينه‌هايش ديگر جايي براي ايراد گرفتن‌ها باقي نمي‌گذارد!

 

مناسب چه كساني است: باز هم مسئله سبك زندگي‌ها به ميان مي‌آيد. معمولا عروس و دامادهايي كه خيلي اهل رفت‌وآمد هستند و به تك‌تك آدم‌هايي كه توي زندگي‌شان آمده‌اند احترام مي‌گذارند دوست دارند كه در شب عروسي همه دور هم جمع باشند. هرچه باشد فقط يك شب عروسي است و ديگر هم قرار نيست در عمرشان تكرار شود پس چه بهتر كه هرچه دارند و ندارند را رو كنند و شب رؤيايي زندگي‌شان را به بهترين شكل ممكن جشن بگيرند. اگر آدم شلوغي هستيد و اهل رفت‌وآمد بايد بگوييم كه انتخاب‌تان درست بوده. يك عروسي مجلل و شلوغ مي‌تواند براي هميشه آرام‌تان كند.

 

خوبي‌اش چيست؟ هرچه در خواب و خيال براي شب عروسي‌تان داشتيد مي‌توانيد اجرا كنيد. يك طراح لباس خوب و يك كترينگ مناسب همه نقش‌هاي شما را اجرا كرده به واقعيت تبديل مي‌كنند. البته اگر در نيمه راه نقشه كشيدن‌ها جيب آقاي داماد خالي نماند!

 

چه مشخصه‌اي دارد؟ وقتي داريد اين همه براي عروسي‌تان خرج مي‌كنيد و از جان و دل و البته از جيب آقاي داماد مايه مي‌گذاريد پس سعي كنيد كه چيزي كم و كسر نباشد تا سورتان كامل شود. در يك چنين عروسي باشكوهي بايد به فكر همه چيز باشيد. از نوشيدني‌هايي كه قرار است در كافه كنار حياط سالن عروسي‌تان دست و پا كنيد تا تك تك آهنگ‌هايي كه مي‌خواهيد گروه نوازنده برايتان اجرا كند. با اين جزئيات و دقت! مي‌توانيد براي زمان شام هم گروه نمايش بياوريد و همين طور كه ميهمان‌ها مشغول خوردن غذا هستند از نمايش پانتوميم يا كميك گروه نمايش لذت ببرند. كلا بايد براي هر تكه ماجرا نقشه داشته باشيد. پس ساده نگيريد و با طراح مراسم حتما براي سرگرمي‌هاي شب عروسي صحبت كنيد. يك چنين عروسي مجللي مسلما به حواشي زيادي احتياج دارد.

 

حواستان باشد كه: ريخت و پاش زياد اين احساس را در ميان دوست و آشنا به‌وجود نياورد كه داريد به آنها فخرفروشي مي‌كنيد. اينكه همه كارها را خودتان انجام بدهيد كمي براي فاميل نزديك سنگين است. به‌خصوص اگر در شب عروسي برخودتان طوري باشد كه نشان بدهد كنترل همه چيز در دست‌تان است. بگذاريد يك كارهايي را هم ديگران بكنند. از روي عمد ديگران را هم وارد جريان عروسي و تهيه تداركات آن كنيد تا ظاهرتان خودخواه و خودنما جلوه نكند!


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ساعت: ۰۱:۰۶:۵۸ توسط:سئوكار موضوع:

پكيج هاي تخفيف دار عروسي

 

براي اين‌كه بتوانيم مراسم عروسي خوب و با كيفيتي برگزار كنيم، بايد نكات بسياري را مورد توجه قرار دهيم. از انتخاب باغ عروسي گرفته تا آتش بازي و گل‌آرايي همگي از كارهايي هستند كه در فرآيند برگزاري يك مراسم عروسي كامل و خوب بايد به آن‌ها توجه كرد. به دليل اين‌كه مراسم عروسي بيشتر اوقات تنها يك بار در زندگي هر فردي اتفاق مي‌افتد، بيشتر مردم تجربه‌اي در خوب و شايسته برگزار كردن آن ندارند. اين موضوع باعث مي‌شود تا به سراغ مؤسسات خدمات مجالس و تشريفات عروسي بروند تا علاوه بر اين‌كه از زحمات خود در فرآيند برگزاري مراسم كم مي‌كنند، اين مجلس را به شايستگي برگزار كنند.

 

تأثير خدمات مجالس بر كيفيت برگزاري مراسم عروسي

به طور كلي خدمات مجالس مي‌توانند تأثير بسيار زيادي بر افزايش كيفيت برگزاري مراسم عروسي داشته باشند. اين مجموعه‌ها با استفاده از تجربيات خود در زمينه برگزاري مراسم مختلف مي‌توانند راه‌هاي بهتري براي برگزاري مراسم عروسي براي زوجين پيدا كنند. يك دليل ديگر براي استفاده از خدمات تشريفات عروسي كاهش استرس عروس و دامادها در مهم‌ترين روز زندگي آن‌ها است. زوج‌هاي جوان به جاي اين‌كه ماه‌ها وقت صرف برنامه ريزي مجلس عروسي خود كنند، آن را به يك تشريفات عروسي مي‌سپارند و علاوه بر اين‌كه خيالشان از نحوه برگزاري و اضطراب ناشي از آن راحت مي‌شود، كيفيتي بي نظير و شايسته را در پذيرايي از ميهمانان خود مشاهده مي‌كنند.

 

امكانات متنوعي كه مجموعه‌هاي تشريفاتي براي برگزاري مراسم مختلف دارند، دست آن‌ها را در طراحي و اجراي خدمات جانبي برگزاري يك ميهماني و خصوصاً يك ميهماني عروسي بسيار باز مي‌گذارد.

 

تشريفات عروسي با ارائه خدماتي از قبيل گل‌آرايي، آتش ‌بازي، شام، موسيقي و بسياري ديگر از جزئيات برگزاري مراسم عروسي، به نحوي شايسته از عهده انجام اين كارها بر مي‌آيند و شبي به ياد ماندني را براي عروس و داماد و اقوام آن‌ها مي‌سازند.

 

براي ديدن ليست پكيج هاي تخفيف دار عروسي حتما كليك كنيد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ساعت: ۰۱:۰۲:۲۱ توسط:سئوكار موضوع: