سايت پرسپوليس سايت پرسپوليس .

سايت پرسپوليس

درخشان: پرسپوليس هنوز شانس اول صعود است

به گزارش سرويس ورزشي جام نيـوز، حميد درخشان پيشكسوت تيم پرسپوليس در واكنش به شكست در بازي شب گذشته اين تيم در ليگ قهرمانان آسيا اظهار كرد: پرسپوليس در بازي آخر سال خود مقابل الريان كاملا خسته بود و خستگي راه و بازي‌هاي فشرده يك ماه اخير بر روند اين تيم تاثير گذاشت. وي افزود: در بازي شب گذشته هم بعد از گل دقايق ابتدايي هافبك‌هاي تيم بيشتر در كارهاي هجومي شركت مي‌كردند و كاميابي نيا را در پست هافبك دفاعي تنها گذاشتند و به همين دليل روي فشار بازيكنان الريان 3 گل دريافت كردند.

حميد درخشان . پيشكسوت پرسپوليس درخشان: پرسپوليس هنوز شانس اول صعود است


برچسب: پرسپوليس،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ساعت: ۰۴:۳۰:۲۵ توسط:سئوكار موضوع:

درخواست جالب مدافع پرسپوليس از برانكو بخاطر كي‌روش!

به گزارش سرويس ورزشي جام نيـوز، تيم فوتبال پرسپوليس از ساعت ۱۸:۵۵ روز گذشته سه شنبه در هفته سوم ليگ قهرمانان آسيا در قطر ميهمان الريان بود كه اين مسابقه در نهايت با نتيجه ۳ بر يك به سود الريان خاتمه يافت. سرمربي پرسپوليس در حالي تركيب سرخپوشان را براي اين بازي آماده كرده بود كه محمد انصاري مدافع مصدوم اين تيم تا پيش از اين ديدار جايي در تركيب تيم برانكو نداشت چرا كه اين مدافع ملي‌پوش مصدوم بود و پس از اينكه دوران مصدوميتش را سپري كرد، در تمرينات تيمي حضور چندان فعالي نداشت. به همين خاطر سرمربي سرخپوشان در نظر داشت تا محسن ربيع خواه را جايگزين وي در تركيب اصلي پرسپوليس براي بازي با الريان كند.

محمد انصاري درخواست جالب مدافع پرسپوليس از برانكو بخاطر كي‌روش!


برچسب: پرسپوليس،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ساعت: ۰۴:۲۸:۵۱ توسط:سئوكار موضوع:

بازخواني پرونده پرسپوليس در سال 95؛رويايي با يك جام غيررسمي

پرسپوليس در سال 95 جام نگرفت اما نويد سال 95 خوبي را به هوادارانش هديه داد.به گزارش كاپ، ديشب پرسپوليس در چارچوب هفته سوم مرحله گروهي رقابت هاي ليگ قهرمانان آسيا مقابل الريان قطر قرار گرفت و در دوحه تن به شكست 3بريك داد تا سال را با يك باخت به اتمام برسانند. سالي كه پر از اتفاقات شيرين براي سرخپوشان پايتخت. آنها با هدايت برانكو  ايوانكوويچ بازي هاي فوق العاده اي را به نمايش گذاشتند و علي رغم حذف از جام  حذفي و نايب قهرماني در ليگ پانزدهم به خاطر تفاضل گل كمتر، موفق شدند در ليگ شانزدهم با ايجاد فاصله 10 امتيازي با نزديك ترين تعقيب  كننده شان در آستانه قهرماني در ليگ برتر پس از قريب به 10 سال قرار بگيرند. در ادامه با جزييات عملكرد پرسپوليس در سال 95 همراه ما باشيد.

ويژه/ بازخواني پرونده پرسپوليس در سال 95؛رويايي با يك جام غيررسمي


برچسب: پرسپوليس،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ساعت: ۰۴:۲۷:۳۳ توسط:سئوكار موضوع:

پرسپوليس به اين برد نياز داشت

به گزارش گروه ورزشي خبرگزاري برنا، رضا شاهرودي پيشكسوت پرسپوليس درخصوص برد اين تيم مقابل نفت تهران به خبرنگار برنا گفت: اين بازي در ليگ از اهميت فراواني برخوردار بود، تيم هاي دوم و سوم جدول رده بندي امتياز از دست دادند و پرسپوليس مقابل نفت به هر سه امتياز بازي نياز داشت كه خوشبختانه با اين برد جايگاه خود را در صدر جدول مستحكم تر كرد.
وي افزود: در اين بازي هنوز ساق هاي بازيكنان خستگي بازي الوحده را داشت و از طرفي نبود چند بازيكن باعث شده بود پرسپوليس با يك تركيب جديد به زمين برود. خوشبختانه همه خوب بازي كردند و پرسپوليس هماهنگي خوبي در زمين داشت ضمن آنكه اخراج دروازه بان نفت باعث شد سرخپوشان راحت تر بازي كنند.

پرسپوليس به اين برد نياز داشت/ دايي با آبرويش بازي نمي كند


برچسب: پرسپوليس،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ساعت: ۱۱:۳۶:۳۷ توسط:سئوكار موضوع:

برانكو:10نفردنبال سرمربيگري پرسپوليس هستند

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: هيچ بازيكني از باشگاه بزرگتر نيست و مجموعه پرسپوليس از هر اسمي جلوتر است.برانكو ايوانكوويچ در گفت وگو با كاپ، در پاسخ به اين سوال كه آيا نفرات مورد نظر خود براي فصل آينده را شناخته است اظهار داشت: بله. من نفراتي كه مدنظرم هستند را به باشگاه اعلام كرده ام اما نبايد انتظار داشته باشيم كه هميشه به همه اهداف مان برسيم. ما مي دانيم برخي بازيكنان قرارداد دارند و هركدامشان براي خود برنامه هايي را ترسيم كرده اند. بحث مالي نيز مهم است و ضمنا مي دانيم كه انجام همه خواسته ها كار راحتي نيست.

برانكو:10نفردنبال سرمربيگري پرسپوليس هستند/رامين رضاييان باشگاه نيست


برچسب: پرسپوليس،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ساعت: ۱۱:۳۴:۴۲ توسط:سئوكار موضوع:

رامين ديگر جايي در پرسپوليس ندارد!

به گزارش سرويس ورزشي جام نيـوز، انگار اسم رضاييان با حاشيه گره خورده است. همچنان وضعيت او براي بازگشت به تمرينات پرسپوليس هنوز مشخص نيست. روزنامه همشهري ورزشي در شماره فردا (سه شنبه 17 اسفند 95) درباره رامين نوشته هيچ راهي براي بازگشت او وجود ندارد چرا كه گفته مي شود كه اين بازيكن جنجالي با وحيد اميري هم دعوا كرده است! اين در حالي است كه برانكو ايوانكوويچ در مصاحبه اي رابطه بين خودش و ستاره مغضوب پرسپوليس را به كاغذ پاره اي تشبيه كرد كه هرگز مانند اولش نخواهد شد.

رامين رضاييان پرونده رضاييان بسته شد/ رامين ديگر جايي در پرسپوليس ندارد!


برچسب: پرسپوليس،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ساعت: ۱۱:۳۳:۰۲ توسط:سئوكار موضوع:

الوحده با 3 شكست در 5 بازي آخر برابر پرسپوليس


به گزارش سايت پرسپوليس و به نقل از سايت رسمي باشگاه پرسپوليس، الوحده امارات كه در حال حاضر با 28 امتياز از 19 مسابقه با اختلاف 12 امتياز نسبت به تيم چهارم جدول يعني الوصل در مكان پنجم ليگ امارات قرار دارد، در پنج بازي آخر خود در اين رقابت‌ها متحمل سه شكست، يك پيروزي و يك تساوي شده است. الوحده با احتساب دو بازي خود در پلي‌آف و مرحله گروهي رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا هم سه شكست، يك برد و يك تساوي در مجموع 5 بازي آخر خود دارد. الوحده هر سه شكست خود را هم خارج از خانه متحمل شده است. در بررسي پنج بازي آخر اين تيم، اولين مصاف به بازي خانگي برابر الظفره تيم هفتم جدول ليگ امارات اختصاص دارد كه با تساوي بدون گل پايان يافت. الوحده سپس در خانه الوصل متحمل شكست دو بر يك شد. تك گل الوحده در اين بازي توسط اسماعيل مطر به ثمر رسيد.



برچسب: سايت پرسپوليس،باشگاه پرسپوليس،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ اسفند ۱۳۹۵ساعت: ۰۳:۴۳:۱۲ توسط:سئوكار موضوع:

رضائيان: از اردو قهر نكردم، بس كنيد!

به گزارش سايت پرسپوليس ، رامين رضائيان كه اكنون به عنوان وينگر راست در تركيب سرخپوشان فعاليت مي‌كند همچنان از دلتنگي‌اش براي پست مدافع راست مي گويد و البته تمام تلاشش را معطوف به برآورده كردن انتظارات برانكو ايوانكوويچ قرار داده است.
رضائيان كه پيش از جدال برابر الهلال با شايعه قهر از اردوي اين تيم به دليل نبودن در تركيب اصلي مواجه شده در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تكذيب اين مسئله در خصوص شرايط پيش از جدال برابر الوحده صحبت كرد.



برچسب: سايت پرسپوليس،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ اسفند ۱۳۹۵ساعت: ۰۳:۳۹:۵۷ توسط:سئوكار موضوع:

پرسپوليس قطعاً قهرمان است

به گزارش سايت پرسپوليس : رضا شاهرودي در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه ورزشي خبرگزاري ميزان، در خصوص پيروزي يك بر صفر تيم فوتبال پرسپوليس مقابل گسترش فولاد در هفته هجدهم ليگ برتر اظهار داشت: به كادر فني و بازيكنان پرسپوليس تبريك مي‌گويم. بازي خيلي خوبي بود. بازيكنان گسترش فولاد در نيمه اول راه را روي پرسپوليس بسته بودند ولي در نيمه دوم، سرخ‌پوشان بازي را در دست گرفتند و با همكاري خود توانستند گل زيبايي را به ثمر برسانند.


 


برچسب: سايت پرسپوليس،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ بهمن ۱۳۹۵ساعت: ۱۱:۵۱:۴۱ توسط:سئوكار موضوع:

چراغ سبز مدافع سايپا به پرسپوليس

به گزارش سايت پرسپوليس، سيامك كوروشي در خصوص عملكرد سايپا در ديدار مقابل سياه‌جامگان اظهار داشت: ما نشان داديم هر روز در حال پيشرفت هستيم و بازي به بازي بهتر مي‌شويم. صحبت‌هاي تاكتيكي و تكنيكي فركي نيز ما را جلوتر برده و با پيروزي برابر حريف اين موضوع را نشان داديم.وي در خصوص گل مشكوك محمدرضا خلعتبري تصريح كرد: از زاويه‌اي كه من در خط دفاعي حضور داشتم به خوبي نتوانستم صحنه را ببينم. در اين خصوص داوران بهتر مي‌توانند اظهار نظر كنند.

چراغ سبز مدافع سايپا به پرسپوليس


برچسب: سايت پرسپوليس،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ بهمن ۱۳۹۵ساعت: ۱۱:۴۰:۴۴ توسط:سئوكار موضوع: