سايت پرسپوليس سايت پرسپوليس .

سايت پرسپوليس

10 ويژگي‌ يك آرايشگاه خوب

 

در زير به نكاتي اشاره خواهيم كرد كه در انتخاب يك  آرايشگاه عروس  و يا سالن زيبايي خوب بسيار تاثير گذار است .

از دوستانتان بپرسيد . اگر مدل موي دوست يا همكاري را مورد ستايش قرار مي دهيد حتما از او نام و نشاني  آرايشگاه عروس و آرايشگرش را بپرسيد . چيزي بهتر از پيشنهادات دوستان و همكاران نيست ؛ خصوصا زماني اين پيشنهادات ثمره خوبي خواهد داشت كه جنس و مدل موي شما به موي ذوست و يا همكار پيشنهاد دهنده نزديك باشد .

سالن هاي زيبايي اطراف را بررسي كنيد . البته كه مكان جغرافيايي اهميت زيادي ندارد و همه چي منوط به تجربه و دقت آرايشگر شماست اما چه بهتر كه ، سالني انتخاب كنيد با موقعيت مكاني خوب نسبت به محل زندگي يا محل كارتان . در حالي كه از معابر مي‌گذريد آرايشگاه ها را شناسايي كنيد ، به آن ها سري بزنيد ، ببينيد چقدر مشتري مدارند ، نحوه خوش آمد گوييشان چگونه است ؟ آيا با مشتريان ديگر به درستي رفتار مي‌كنند ؟ همچنين مي توانيد براي كسب اطلاعات بيشتر و يا بررسي نظرات ديگر افراد به بانك هاي اطلاعاتي برگزاري مراسم مثل وب سايت ما (وبسايت نوعروس) سري بزنيد و ليست سالن ها زيبايي و آرايشگاه هاي مردانه را مشاهده كنيد و از نظرات ديگران پيرامون هر كدام باخبر شويد .

با آن ها تماس بگيريد . به آرايشگاه هايي كه از ظاهر و نحوه برخوردشان خوشتان آمده زنگ بزنيد . توجه داشته باشيد كه آرايشگاه هاي حرفه‌اي به نحوه صحبت تلفني اهميت خاصي مي‌دهند . شما را هيچوقت دستپاچه نمي‌كنند و به شما حتما وقت قبلي براي مشاوره رايگان مي دهند . از آن ها بخواهيد كه با توجه به جنس و مدل موهايتان آرايشگر مناسب شما را معرفي كند و به شما وقت مشاوره دهد .

وقت مشاوره بگيريد . در صورت امكان وقت مشاوره بگيريد و راجع به ايده هاي خود در مورد موهايتان با او صحبت كنيد و به پيشنهادات او خوب گوش دهيد . حتما از او بخواهيد كه متناسب با جنس و حالت فعلي موي شما به شما پيشنهادات خاص بدهد . حتي اگر خود ايده‌هاي خوبي داريد يك آرايشگر خوب بايد قابليت انتخاب بهترين مدلي كه متناسب با چهره و ميزان گردي صورت شما باشد را داشته باشد .

از كم شروع كنيد . حتي اگر به آرايشگاهي اعتماد كامل پيدا كرديد ابتدا با يك كار كوچك روي ناخن ها يا موهايتان شروع كنيد . با يك شامپو و سشوار ساده شما مي‌توانيد اطلاعات زيادي راجع به سالن كسب كنيد . در حاليكه خود در بين مشتريان هستيد و كيفيت خدمات را چك مي‌كنيد مي توانيد با آرايشگرها و ديگر مشتريان صحبت كنيد و ارزيابي بهتري از سالن مد نظر داشته باشيد . چگونه با شما رفتار شد ؟ آيا اين تجربه براي شما لذت بخش بود ؟ آيا حاضريد باز هم به همان سالن برويد ؟

از روي قيمت ها نتيجه گيري نكنيد . اين درست است شما بايد بدانيد كه آيا توانايي پرداخت هزينه هاي آرايشگاهي كه مد نظرتان هست را داريد يا نه !؟! اما در مورد سالني كه همواره با دادن پيشنهادات تخفيف طولاني مدت به دنبال نگه داشتن مشتريان است قدري تأمل كنيد . گرچه اين موضوع در آرايشگاه‌ هاي نوپا امري عادي است اما آرايشگاه هاي شناخته شده و خوب بدون انجام اينگونه تبليغات در تمام ماه ها مشتري هاي خود را با ارائه خدمات با كيفيت نگه مي‌دارند .

نكته بين باشيد . استايلي كه مي خواهيد داشته باشيد را ملاك قرار دهيد و ايده هاي خود را با نمونه كارهاي سالن مد نظرتان مقايسه كنيد . به دكور و نظافت سالن اهميت دهيد . به لباس آرايشگرها و نحوه ي برخورد مدير سالن دقت كنيد . آدرس سايت آن آرايشگاه را بگيريد و سايت آن را مطالعه نماييد ، وب سايت از ابزارهاي مهم كسب اعتماد مي‌باشد و معتبر بودن سايت نشان دهنده معتبر بودن آرايشگاه است . همچنين مي توانيد از برشورها و كاتالوگ هاي سالن ، اطلاعات مد نظرتان را كسب نماييد و يا با مراجعه به سايت هاي اختصاصي تشريفات و بانك اطلاعات برگزاري مراسمات مثل وب سايت نوعروس از رزومه و مشخصات مجموعه مد نظرتان آگاهي پيدا كرده و نظرات كاربران اين وب سايت ها را در مورد مجموعه مورد نظرتان جويا شويد .

از تعويض نترسيد . ممكن است از بين سالن هاي زيبايي زيادي آرايشگاهي را برگزينيد و پس از استفاده كوتاه مدت از خدمات آن رضايت كامل شما كسب نشود . نگران نباشيد ؛ وقت آن رسيده است كه سالن خود را عوض كنيد . بعضي وقت ها شما ايده هاي جديدي داريد اما هر بار آرايشگر شما همان ايده هاي قبلي را به شما پيشنهاد مي‌كند . پس از امتحان كردن سالن هاي متفاوت واهمه نداشته باشيد . مجدد تحقيق مختصري بكنيد و سالن جديدي را انتخاب كنيد .

وفادار باشيد . اگر استايل خاصي مد نظرتان است و فكر مي‌كنيد بايد به يكي از آرايشگاه هاي خاص شهرتان و يا شهرهاي بزرگ برويد و  آن ها برايتان معجزه مي‌كنند سخت در اشتباه هستيد . قطعا مدلي كه به شما بيايد مدلي است كه با جنس مو و مدل صورت و از همه مهم تر با شخصيت شما متناسب باشد . آرايشگري كه شما را براي اولين بار مي بيند ، هر چقدر هم كه حرفه‌اي باشد ، شناخت دقيقي از شخصيت شما ندارد . پس اگر مشكلي با آرايشگر قبلي خود نداريد به او وفادار باشيد و كسي را ترجيح دهيد كه شما را به خوبي مي‌شناسد .

نقش خود را به خوبي ايفا كنيد . يك نكته بسيار حائز اهميت است و آن اينكه هر سالن زيبايي يا آرايشگاهي را كه انتخاب مي‌كنيد ، كمك كنيد تا آرايشگرتان بتواند كار خود را به خوبي انجام دهد و او را ناعادلانه مورد قضاوت قرار ندهيد . اگر دير سر قرار خود حاضر شويد و براي رفتن هم عجله داشته باشيد مسلما نتيجه خوبي نخواهيد گرفت . براي آرايشگر خود عكسي از مدلي كه مي‌خواهيد را ببريد و با او خيلي شفاف راجع به چيزي كه مي‌خواهيد صحبت كنيد . اما قدري هم واقع بين باشيد . محدوديت هاي موهاي خود را بدانيد . آرايشگر معجزه گر نيست . آرايشگر خوب مي‌تواند ظاهر شما را به بهترين شكلي كه تا به حال بوده تبديل كند اما نمي‌تواند از شما يك مدل بسازد . پس توقعاتي معقول داشته باشيد .

مطالب مرطيت:


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ساعت: ۰۱:۴۸:۱۱ توسط:سئوكار موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :